Direktlänk till inlägg 5 juni 2007

Segast ?

Av Jennie Jönsson - 5 juni 2007 23:26

För en ca 30 minuter sedan skickade jag ett mess till stjärt och skrev att jag skulle gå och lägga mig, så hon behövde inte ringa upp. MEN. Jag sitter fortfarande kvar här. Och jag gör ingen nytta alls. Seg är nog ordet jag letar.


Sängen är inte bäddad ännu, men tvätten. Ja den har jag hängt. Men däremot har jag inte dragit igång torkskåpet så det lär få hänga ett tag. Lagade mat igår här hemma. La pannan i veck och undrade varför inte det kokade.. det var inte så att jag såg att ett av de kromade spislocken ändrat färg. Kan jag ha satt på fel platta ? Jo så var det. Jag är så bra. Sen sprakade och fräste det när jag slängde det i diskbaljan för att skölja med kallt vatten. Ibland undrar man ju vart det gick snett.


Om exakt 3 dagar tar min syster studenten och jag som planderat presenten i flera veckor har inte ens börjat. Vad sitter det i ???

Jag måste verkligen ta mig själv i kragen och skärpa till mig, dethär går inte.

Myggjävlar är det här inne oxå. Nu kommer inte jag kunna sova i vilket fall som helst. Jag hatar dem. De surrar hur mkt som helst, så länge lampan är släckt, men tänder man den. Ja, då är dem borta. Helt borta. Hur ??


Måste göra bäddningen nu, ska faktiskt upp imorgon med.


Frisyrsida på nätet någon ? 


// J.

 
 
Ingen bild

lillstjärt

7 juni 2007 11:32

Hållå vännen, jag e ju vaken dygnet runt, varför ringde du inte då din tröttmössa;) Puss på dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards