Direktlänk till inlägg 12 juni 2007

...

Av Jennie Jönsson - 12 juni 2007 00:00

Måste väl börja med att säga att Jörgens inlägg var nog det längsta i min bloggs lilla historia. Själv funderar jag på att göra ett kort med tanke på tiden på dygnet.


Med ben som står och folk som är helt påsättningslösa har vi haft en riktigt rolig helg med mkt sol och mkt bad. Jetski körning och vattenskidsåkning. Men vem var mellan vems ben och grävde egentligen? Och vem var hon som hamnade på bortamatch efter en kväll på ön? Det finns mkt att säga men svårt att sätta ord på det..kanske lika bra att låta resten vara osagt?!


Sista sprutet i röven idag, nu borde allt kännas bra men det gör förjävla ont måste jag säga..och där sätter jag nog . för idag faktiskt.


Sängen nu.


// J.

 
 
Ingen bild

plumbergirl

12 juni 2007 10:59

Jag har ju sagt åt dig att man inte ska ta sprutet i röven juh;)

 
Ingen bild

Sussi

12 juni 2007 14:46

ja du vilken helg! Finner inga ord för den så det är därför det tar lite tid innan jag uppdaterar(även latheten:o) Det måste vi göra om!

 
Ingen bild

Ägar´n

12 juni 2007 21:24

Haha, men jag föredrar sprut i röven på våren;)

Väntar med spänning på din sammanfattning av helgen =) Klart att vi ska göra om det!

 
Ingen bild

Carro

12 juni 2007 22:07

Hej! Men nu du, har även jag hittat hit till dej... Tackar för en kanon-rolig helg.... Kan säga såhär.... Va ju inte bara mina bröst som såg ut som polkagrisar efter helgen.... Aj... Mitt ass! Ha ha ha! Hörs å ses snart igen! Kramar!

 
Ingen bild

Ägar´n

12 juni 2007 22:11

Men KUL att du hittade hit, vad glad jag blir! Tack själv för en toppenhelg, den SKA vi göra om! Haha, var det så illa ? Jag klarade mig bra trots alla kokosolja=)
Kramar i massor!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards