Direktlänk till inlägg 18 juni 2007

Utmanad

Av Jennie Jönsson - 18 juni 2007 22:51

Jag har blivit utmanad...


Spelreglerna:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


* Har mer respekt för mormor än för ngn annan.

* Jag har ett födelsemärke i ögat.

* Jordens fotfobi, förutom när det gäller mina egna.

* Kollar så att spisen är avstängd... 40 ggr på en dag kanske.

* Köper alltid 3 bananer på affären men äter dem inte.

* Tror att man kan sova ikapp förlorad sömn.


Jag utmanar 6 stycken av dem 75 som varit inne på min sida idag !!


Ja iaf så har måndagen gått och kvällspromenaden är avklarad. Riktigt skönt trots mitt skoskav. Helgen innehöll en massa onyttigheter. Liten ölkväll på sandvägen som slutade i skrattfärd på cykel hem efter midnatt ngn gång. Ölen i korgen och fullt schå att hålla oss på vägen men det gick, krampade lite hemma innan ögonlocken föll ihop efter 5 ngn gång. Nästa gång jag varit ut stänger jag av telefonen på morgonen, eller vad säger du stjärt?


Tack iaf till alla inblandade, det måste vi göra om! Kort kanske kommer, om min vän skickar ngr.. min kamera tjöt "batt tomt" och sen blev den svart.


"Kan inte du bara sova?"

"Det är mascarponeost i den.. - Jag har aldrig ätit mask"


Nej nu ska det sovas. Känns som om jag har lite att ta igen sedan helgens förlorade timmar. Ska bli görinjelegörgött !


// J.


 
 
Lotta

Lotta

20 juni 2007 06:51

allt bra? :-) låter som du haft en bra helg iaf.. ska ta och testa byxorna lite nu framför spegeln och se om d känns bra.. :)
ha d! kram/lotta

http://Lottsi.blogg.se

 
Ingen bild

Ägar´n

20 juni 2007 21:07

Yes allt är fint, sj?
Kul att du hittade igen mig =) Hoppas ni får en bra midsommar. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards