Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 2 maj 2007 23:19

Jaha, antar att jag är lika glömsk och lat som min granne när det gäller att uppdatera här, men när det väl händer så händer det. Afterski 1000 är avklarad och jag skippade det iår med..

Ikea var det ju som stod på tapeten denna gång. Det införskaffades en ny soffa och ett nytt bord.. lite annan shopping och såklart ett par skor till min samling. Och nej, jag köpte INE en mintgrön soffa.. jag har inte ens prickiga väggar.. den är beige, stor, fluffig, djup nog för att skeda i och oerhört skön.. riktigt skön dagen efter kvällen före. Jag och mina soffskruvare knäppte ett par öl och vips så togs det sista kortet 5.35 på söndag morgon..suck och gäsp, blev inte många timmars sömn den natten, men kul hade vi.. skrattades en del iaf. Drogs ett par vitsar och ja.. resten förteller icke historien..upplevelsen talar för sig själv.

 

Söndagen var det inte alls lika kul.. sleten var ordet. Film och chips, sen sova igen. Måndagen jobbades det ett par timmar och sen var det bara till att sprätta en kall..lite väl tidigt på dagen och kanske inte så smart innan man fått ngt i magen men men, vi höll ut till efter 4 denna natt. Diverse samtal och diverse sms, en hel massa nattpizza och ännu mera sång. Tack till alla inblandade för en supertrevlig kväll.. och tack till mig som höll ut till slutet denna gång. Maria, hånglade vi ? Jag har aldrig.. Haha..Om söndagen var seg så var tisdagen segare..usch och fy.. grannen bjuppade på tårta, GRATTIS igen till dig J. Mormor bjuppade på mat senare under kvällen, inte så pigg på det kanske, men vad gör man inte för laget?! Jag försökte även se en och samma film en sisådär 5 ggr eller nå, men det är inte lätt när man är trött..

 

Nu är det bara imorgon och fredag kvar, sen är det helg igen..

då är det grillning på g. Nice.

 

Har väl kanske inget mera att tillägga.. va?

 

/J.

    
Ovido - Quiz & Flashcards