Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 4 maj 2007 08:51

5 år, FEM jävla år..det kan han glömma. Fetglömma direkt!

Jag ska ha mina tapeter NU om jag ska ska pippa till mig dem.. eller så det enklaste, betala dem själv. Men vad får jag för det ? Inget. Separat elräkning på hyran som jag har, Ett hus med 2 extra lägenheter i, mindre plats på gården, inget förråd längre och en hyresvärd som säger att det bara är att ringa om jag vill ha ngt fixat..men det ligger inte på priolistan just nu, vad är meningen med att ringa då? Jo eller hur.. idiot !


Det kallar jag en JÄVLIGT bra start på dagen, eller hur? Dessutom knäppte han kort, för att kunna visa hemma.. men hallå, vem har bäddat sängen före kl 8 på morgonen, inte jag iaf. Nu finns det med på bild..likaså min tvätt som hänger på tork. Kanske kan googla mina underkläder snart då.. FUCK, nu är jag inte glad. Vilket stolpskott !


- Stor va?

- Ja, dem brukar säga det...


// J.


Ovido - Quiz & Flashcards