Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 29 maj 2007 21:11

Jävla hosta som inte vill försvinna. Vet inte vad jag ska göra. Hela natten, hela dagen. Spelar ingen roll om man dricker vatten, knaprar halstabletter eller inte. Den vägrar ge med sig. Totalvägrar tydligen.


Leon, Angelica och Josse har varit och hälsat på mig. Är btw i min nya lägenhet nu. Yes, jag har flyttat klart. Lämnat nycklar och allt sånt. Däremot kan jag inte påstå att jag fått ordning i denna ännu, men det blir väl det med hoppas jag. Pappa var här igår och fixade med hyllor, tavlor och kablar. Kanske blir ett barskåp gjort också, vi får se vad som händer.


Betala räkningarna ska jag göra också, nu när jag tack vare min vän, har internet igen. Man känner sig faktiskt handikappad utan, speciellt när man är van att få en dos om dagen. Minst. Back on track nu! 


Undrar hur mina f.d grannar har det, kanske är den andra dagen på X antal månader som jag inte har varit dit. Känns konstigt. Men dem vet ju vart jag bor också och vet dem inte dem så ska jag se till att dem får sig ett flyttkort. Så det så ! Mitt nr har dem iaf.


Tänkte även ha delat med mig av lite bilder sen i helgen, men det var tydligen så att jag inte tog så spec många. Hur kan det komma sig? Jag som köpte en ny kamera och allt? Måste ha varit slut på batteri. Ja vi säger de.


Sovmorgon imorgon. Skönt.


// J.



Ovido - Quiz & Flashcards