Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 14 maj 2007 21:38

Att om du blir tagen i röven skitnödig, åker skiten tillbaka då? Eller är det så att det blir vakuum och skiten sprutar?


Att man får skicka hem den man precis har haft sex med utan ens ett tack och vi hörs? Är det oförskämt?


Att man får stöna så att det stör grannarna hela nätterna? Eller blir det okej om dem gör lika?







Av Jennie Jönsson - 14 maj 2007 20:18

Yes, nu är det dags för en sån. Det var ett tag sedan sist. Den blir kort men rak och ärlig.


Jag har varit full och jag har hånglat. Någon tog mig på brösten. Och ja, jag snubblade i trappen..hur nu det gick till, såg ngn mig vore det snällt om ni berättade, för jag minns inte riktigt alla detaljer..Jo just ja, det var ngn som kräktes, men det var iaf inte jag. Det inte bara minns jag, utan det VET jag.


Helgen för övrigt..


Fredagen bjöds det på mat hemma hos mina älskade grannar, wok och vin. Tidig kväll för mig.

Lördagen, ja ni vet ju redan om att en man spenderade pengar på mig;) Kvällen bjöd jag M på middag, vin och skitsnack. Fortsatte festen hemma hos dem, tror det var ngn form av tävling på tv´n..som slutade i kareoke, gitarrspelning, skratt och mera dricka. Strippan för kvällen uteblev, men det kanske var lika bra det, vem vet hur det hade slutat. Kom iaf fram till att jag, Maria och vin inte bör vara i samma kök.. haha. Hemgång för soffsittning och telefonsamtal. Kicki kan man lita på, hon svarar även om klockan är efter 2 på natten.. haha. Miss you..


Kom att tänka på Mr Big, har ju som sagt fastnat i Sex And The City Boxen igen.  Iaf, det var ett tag sedan det pratades om honom. Kanske är det för att vi inte ses längre, vi pratar knappt och det är lika bra det, för så vitt jag vet har han inte skilt sig ännu..


Någon som känner sig sugen på att packa, bära och packa upp så är det bara att höra av sig, jag visar vad som ska packas vart, vart det skall bäras och hur det ska stå. Jag gillar nämligen att se andra jobba..En har redan tackat nej pga kommande ryggskott.


Sliten men redo för nästa fest // J.







Ovido - Quiz & Flashcards