Alla inlägg den 31 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 31 maj 2007 20:27

Då har lite mera än halva veckan gått och jag känner mig uttråkad. Är det vardagstristess ? Eller är det vädret ? Inte vet jag. Men snart måste det hända något annars så finns det en risk för att jag får en knäpp.

Nej jag hade ingen sån innan. Det är sant.


Jag och mamma var på Ica och handla för en stund sedan. De frågade efter legg. Jag skulle ha snus. Mamma fick intyga mina 24 år. Grattis!Nästa gång ska jag ta hela plånboken med mig och inte bara Visakortet. Även om jag så ska köpa mjölk bara och inget annat. Man vet ju aldrig.


Annars är det som vanligt. Börjar bli lite mera ordning i lägenheten nu och det känns bra. Men vart ska jag ha allt? Och när samlade jag på mig alla saker? Shit, det är en massa saker som man inte trodde man hade kvar heller. Vilken rota!


Nytt luktljus. Persika, får se hur det luktar.


Sätta mig på ryggen i soffan en stund kanske. Har iaf dammsugit idag. Bara en dag försent men vad gör det nu när det är klart?


//J.

Ovido - Quiz & Flashcards