Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 10 maj 2007 19:50

I precis hela kroppen även fast jag sover som en stock om nätterna. Kan det vara sprutan tro? Brukar bli seg av den.. Annars så är det väl som det ska, huvudet ner och fötterna upp, kommer mig inte för att vända allt åt andra hållet. Kanske när jag är klar med allt som skall göras resten av denna månad och nästa. Semester, vad är det ?


Fredagen närmar sig igen och det vankas kalas i helgen, känns som om vi inte gör annat, men jag klagar inte. Absolut inte..


Förbannad har jag vart också, varför vet jag inte.. men minsta lilla, om ngn sagt nått eller tittat på fel sätt, eller kanske inte lyssnat klart.. det har fått mig att se rött idag.


Ska hem nu och ta på mig mysbrallorna så det så.. krypa upp i soffan och inte göra ett skit. Jo, stoppa i laddaren i telefon för den har muttrat över sin batteribrist ett tag nu..eller så kanske jag ska låta den muttra tills den blir tyst, vet inte. Visar sig som vissa säger.. det stör mig oxå.


//J.

Ovido - Quiz & Flashcards