Alla inlägg den 17 maj 2007

...

Av Jennie Jönsson - 17 maj 2007 19:23

Middag med familjen igår. Skvaller och öl med brudarna student en sväng, och sedan film med Grannen och dem fram till midnatt. Hannibal Rising, inte spec bra men inte dålig heller. Fick iaf mardrömmar inatt och blev riktigt glad när M väckte mig imorse och jag konstaterade att ingen ätit på min kind medans jag sov..pass för skräckisar framöver!


Var på fotboll idag.. grattis till segern, bra gjort ! Trist bara att det blåste och att solen såklart kom i slutet av sista.


Ikväll blir det soffläge och ett par avsnitt av sex and the city. Packa gör jag imorgon..eller på lördag. Bra detdär med att skjuta upp saker, verkligen bra. Inte så att det börjar bli dags att sätta fart eller så, nej då. Kanske ska spara allt till sista dagen istället, göra allt då!? Suck. Jag ska. Jag måste. Nu.


Ibland undrar jag varför man ens bryr sig, vad tjänar man på det ? Varför ens försöka när man inte får ngt tillbaka. Nej kanske dags att klippa.  


Ska hem och inta läge nu..


/J.



Av Jennie Jönsson - 17 maj 2007 13:09

Att det är ett x antal år sedan men jag har haft sex på ett blått köksbord. Ville bara säga det.


Nu ska jag ut i vårsolen och njuta av min ledighet..


Idag kommer saknad upp ! 


Vidare/ J.

Ovido - Quiz & Flashcards