Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Jennie Jönsson - 7 maj 2007 16:40

Lördag var grillning på ballen igen, rödtjut dracks, en tjejfest som slutade med ett gäng grabbar som sällskapade oss under kvällkvisten. Mkt trevligt. Igår kändes det att man levde, att vakna upp alldeles för tidigt en sån dag är ingen höjdare vill jag lova. Tur att det finns ngt som heter somna om.. det gjorde jag.


Frukost med min MILF och sedan iväg på träning..jag var ju iaf där. Resten av kvällen tillbringades i min ruskigt sköna soffa med J. Kebab, cola och chips samt första säsongen av Sex And The City. Kanske inte speciellt nyttigt, men precis vad som krävdes för att kroppen skulle hamna på rätt spår igen..


Klockan stod på 6.15 imorse, Precis som jag kände på mig igår så var det jobbigt att ta sig upp imorse..kan inte förstå..men det gick !


Har även hunnit med ett sprut i röven idag, alltså dvs en pollenspruta i stjärtmuskeln som jag faktiskt har!


En fråga;

Sen när blev det tillåtet att lägga på i örat på en person under ett telefonsamtal?


//J.



P.s Det bor visst en liten slyna i mig.
Ovido - Quiz & Flashcards