Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 4 januari 2008 13:05

Dags igen för helg. Först kändes det som en evighet till helg när man kom hit i onsdags..sen idag så känns det inte så farligt ändå. Just nu känns det rätt bra faktiskt. Vi har klarat av förmiddagen och vi har haft lunch.

Det är 4 timmar kvar till helg och det innebär ytterligare ledighet, ledighet som verkligen är så tråkigt. Eller inte. Ledighet är toppen!


Gårdagen spenderades hos familjen, middag och tårta för pappa som fyllde år, sen knatade jag iväg till herrn och vi försökte få ordning på sakerna. Därefter knatade vi hem till mig..mys och skedning tills imorse när klockan ringde efter mkt snoozning..suck, jag avskyr att kliva upp verkligen.


Korvgrillning står på schemat imorgon iaf, det ser jag fram emot. Kul Kul ! Förhoppningsvis ska jag måla klart det sista i mitt skåp också.. har legat lite på latsidan känner jag. Btw, så ingen snus än. Jag är grym !


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards