Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2008 12:17

Ja nu var det dags att rycka upp sig lite..halva måndagen har gått och det märks ju verkligen. Ost och broccolisoppa till lunch. Gick ju strålande..den hoppade ur koppen och landade på mina byxor..kallas inte varma koppen för ingenting har jag lärt mig nu. Brännskadad antagligen.


Helgen då..Jag vet inte vad jag gjorde helt enkelt. Inte fredagen iaf. Jo jag fick påhälsning mitt i natten..lite mys. Lördagen kom Kicki in till byn, vi fikade på kondis, gjorde Dollar och sen var det kaffe hos Linda. Påhälsning hos min bäbis och sen middag hos mig innan vi pulsade genom snön till Jessica och Jossan. Med mig hade jag såklart Minttuflaskan..som vi tömde. Roligt umgänge och mkt skratt innan vi knatade hemöver. Trött som få..


Söndagen vaknade jag av att solen sken..jag dansade soldansen kanske? Upp ur sängen, borsta tänderna, iväg till Micke och Maria. 2 koppar kaffe senare var det dags för dammen. Pulkåkning för hela slanten..

Hem igen. Ducha och sen var det dags för promenad. Hem igen och stupa i soffan..väntade på herrn som för övrigt tror att från kl 17 - 22,30 är en stund.. det kan jag meddela att det inte är. Fick iaf mysa lite innan John B kom och strödde sin sovsand i ögat. Känns nästan som om den ligger kvar.. Sjukt trött är vad jag är. Ska hem och vila lite.. ta en promenad kanske.


Nu ska jag fylla på kaffekoppen med lite koffein så vi orkar igenom eftermiddagen också..hoppas för böveln att den går fort.


//J.

Btw

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2008 08:28

Ha gärna telefon avstängd nästa gång vi ska vara på fyllan..

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2008 08:07

Det finns nog inge bättre ställe på jorden ändå..Det känns som om jag stannar här.


Uppdatering om helgen kommer senare.


Nu ska jag luta mig tillbaka i stolen, låtsas ta en snus och smutta på kaffet.


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards