Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 7 januari 2008 12:46

Underbara måndag..är det inte strålande så säg? Eller inte..


Jag AVSKYR med STORA bokstäver måndagar. Jävla mähän.. dessutom är lunchen slut om 12 minuter. Fittigt (får man säga så) det är så det känns.. och ja, jag är lite sur idag. Men det har sin förklaring som precis allt annat. Jag har ont i magen, jag har slutat snusa, jag har fått en finne, klockan på jobbet går fel, jag vill inte göra något och ja..det är måndag. Strålande? Jossan sitter för övrigt och bara skrattar åt mig, vilket inte gör saken bättre. Jag blir ju bara surare och surare..hon gladare och gladare.


Fick ett ljus av pappa idag. Glimma Vanilla.. hem och tända på så att säga. Ska även iväg på lite uppdatering med kakor ikväll.. sånt ses det fram emot.

Häromdagen påväg hem kom en spark förbi mig och Jessica.. undra om man fick åka med ;) internt.. haha. Låg humor kanske. 4 min kvar nu. Orka.


Känner att detta inte är det gladaste inlägget..men men. Fick iaf en suverän dag igår med herrn, min vän, min mys.


Åh, Elisabeth räddade min dag nu..hon kom med en tidning. På omslaget sitter allas våran Patrick Dempsey och ser fördjävla snygg ut. TACK E  ! 


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards