Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 16 januari 2008 14:02

Gårdagen var väl inte så strålande som alla andra dagar brukar vara.. men det löste sig med en kvällpromenad med min saknade vän Linda. Tack vare det så släppte även den äckliga huvudvärken jag hade. Vi var gnälliga och bittra, men vi skrattade och hade trevligt iaf. Efter det var det tack och godnatt, bums i säng. Herrn ringde inatt..kul det är med skift. Jag minns knappt vad vi pratade om men jag har minnet av att jag inte var så trevlig kanske. Det ber vi om ursäkt för samtidigt som jag tackar för väckningen imorse, skönt som attans att höra din röst på morgonen. Saknar dig massa.


Lunch på thai med Hanna. Göttans med soya? Fick även tillbaka min ledighetsansökan så nu är det klart. GöttansGött det. Linda kom igen nu =)


Blir nog en promenad när jag slutar idag..Hanna kände sig inte på topp så det blir väl till att stoppa musiken i öronen och knata, om det inte är så att det finns ngn annan som vill med. I så fall kan man skicka ett sms till mig nu.


I vilket fall som helst så är det dags att jobba lite nu..


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards