Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 22 januari 2008 14:43

Jo visst blir man det i skallen. Speciellt efter dessa två dagar. Och dagen är inte slut ännu. Gårdagen var det filmtittning, massa prat och sen bums i säng. Herrn ringde..kul att ni är vaken på nätterna när jag sover och jag är vaken på dagarna när du sover. Känns som om man springer om varandra..


Köpte nya gardiner igår, dem ska upp idag..tänkte hinna jaga dammsugaren också. Får se om jag orkar. Med min samtalsmängd idag känner jag att jag behöver sova, jag behöver sömn. Kanske läge för det ikväll..skulle ha letat filmen som fröken Veronica vill låna också. Eller så får jag fixa en ny.


I helgen blir det lugna gatan, ska vila upp dem inre organen:)


Btw så letade jag ett infopapper till "glidarn" igår, och jag HITTADE de=) Jag visste vars jag hade lagt det och jag kunde lätt gå och hämta det. Nice!


Jaja, nu är det dags att fortsätta slita..// J.

Ovido - Quiz & Flashcards