Alla inlägg den 8 januari 2008

Men

Av Jennie Jönsson - 8 januari 2008 15:11

Hur vore det om allt fungerade då? Det hoppar igång en sväng och sedan är det kört igen. Sen tjattras det en hel del och jag hör inte vad jag tänker. Snacka om att det är strul just nu..


// Jemps

...

Av Jennie Jönsson - 8 januari 2008 08:46

Ja då har vi klarat av måndagen också. Tisdagen är här. Det går undan. Gårdagen spenderades över en tekopp hemma hos Linda tillsammans med Hanna. Det pratades och skvallrades, precis det som vi tjejer är bra på..


Anna min vän åkte igår. Jag skäms för att jag inte hann träffa henne mer än vad jag gjorde. Jag känner mig som en dålig vän. Men det är jag väl inte? Hoppas verkligen att vi kan ta igen den förlorade tiden senare. Eller hur? För en vecka sedan satt vi iaf i min soffa och sög på varsin snus, den sista snusen. Nu biter vi ihop och tar oss igenom detta, eller hur gumman?


Jag har inte mer att säga just nu. Jag saknar min vän, mitt mys.


// J.






Ovido - Quiz & Flashcards