Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 29 januari 2008 20:03

Jaha, då har vi bokat hotell till resan då... Trevligt.


Btw..det är mer än 9 veckor kvar, blir chips ikväll med andra ord;)

Av Jennie Jönsson - 29 januari 2008 15:14

Ja det är vad jag är. Känns som om man gått på reserven ett tag nu, orken och kraften börjar ta slut. Det blinkar en varningslampa men jag har inte tid att stanna upp och släppa allt för en stund. Gör jag det kommer allt slå till.. Jag kommer troligtvis bli sjuk då. Det brukar vara så. Så fort jag slappnar av i kroppen kommer allt som bara legat där och väntat på tillfälle. Kan meddela att jag kommer fortsätta köra på i detta tempo för jag har inte tid. Jag har inte tid att bli sjuk. Jag har inte tid att stanna hemma. Jag har inte tid att göra allt som jag borde. Ge mig mera tid !!


Jag saknar herrn..Han behöver komma hem nu. Hålla mig sällskap. KOM NU!


Dessutom kan jag tillägga att jag har 9 veckor på mig att komma i bikiniformen, hur faan det nu ska gå? Gaaa... Promenad ngn?


Nu är de dags att fylla kroppen med lite kaffe för att orka med sista timmen på denna dag. Sen ska jag hem och mysa lite med Minttu innan det är dags att knata iväg till Linda. Hoppas att hon har bakat fikabröd?!


/ J

Ovido - Quiz & Flashcards