Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 18 januari 2008 14:44

Bara säga att jag tar över här och nu..

Av Jennie Jönsson - 18 januari 2008 09:09

Äntligen är den här, den efterlängtade dagen. Strålande !


Gårdagen fick jag påhälsning av herrn, fikade med Stjärt och sen hem. Tänkte sova tidigt men dendär telefonen..den är hopplös. Håller mig vaken. Trött, Tröttare, Jennie imorse. Jessica fick i vanlig ordning vänta på mig innan vi kunde halka vidare på jobbet. Kaffe och mail sen sitter man här igen..hoppas dagen flyter på fint och att man snart gör helg. Önskar att jag fick byta med vissa..vill också gå hem efter lunch. Morr !


Jaja, nu ska jag jobba undan lite. Middag med familjen idag tror jag..fick iaf en inbjudan till det på sms av min kära mamma imorse..


Tack Maria för att du finns !


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards