Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Jennie Jönsson - 26 januari 2008 18:29

Har vi nu varit tillsammans..


Herrn och jag var och handlade, hämtade upp Minttu och for hemöver. Hon inspekterade sitt nya hem och vi åt lite mat. Bror och Veronica kom över, myste lite och tittade på film. Bror stod på alla fyra framför Minttu och jag vet inte vad han gjorde eller vem som blev räddast. Men vi skrattade iaf rätt gott åt honom. Sen var det inte så mkt kvar på kvällen. John Blund kom besök och jag fick sova fram till 5 snåret imorse. Då var det lekdags. Låg kvar i sängen till 10, sov och lekte om vartannat. Jag känner redan nu att jag kommer få svårt att lämna henne själv hemma på måndag. Kan man ta ut vård av barn för en kattunge?


Bror och Veronica kom vid lunch och fixade min tv. Inte världens snabbaste jag inte, men nu är det gjort och jag har redan lyckats fastna där en gång idag. Handling med Maria på Ica och sen fika med Jossan och Jessica. Städdags, konstaterade att hon inte gillar dammsugaren. Sen har det inte hänt så mkt mera. Jag tänkte ta en dusch nu och sen antar jag att jag kommer krypa upp i soffan med sällskap. Poppa popcorn kanske..vore gött.


Har funderingar på att klippa mig också, men jag vet inte hur.. Nej, nu ska jag rädda katten eller gardinen...ngn hänger löst..


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards