Direktlänk till inlägg 23 maj 2007

Jag Är Utmanad

Av Jennie Jönsson - 23 maj 2007 10:13

Värdelöst vetande



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?


"expedition vid namn "Avgrunden kallar"


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?



En vägg


3. Vad var det senast du såg på tv?


Sex and the city


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?


10 någonting. ( 10.10 )


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?


Maria som sitter och pillar på den andra datorn. 


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?


Gick över till grannen för en kopp kaffe. 


7. Vad hittade du på innan du började svara på den här frågorna?


Satt och surfade runt och läste lite bloggar.


8. Vad har du på dej?


Grå mjukisbyxor och en rosa tröja.


9. Drömde du något i natt? I så fall vad?


Att Micke putsade mina fönster.


10. När skrattade du senast?


Imorse, när Maria berättade att hon hört mig haft sex inatt..vilket jag inte hade. Snacka om fantasi;)


11. Vad finns i rummet där du är nu?


Datorn, lite krafs, en snusdosa och min telefon.


12. Har du sett något konstigt på sistone?


Micke mellan Marias ben.. NAKEN ! 


13. Vad tycker du om den här utmaningen?


Vad är vitsen?


14. Vilken vad den senaste filmen du såg?


Hannibal Rising tror jag var den sista jag såg. 


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?


Allt som jag vill ha och lite till..lite till mamma också kanske, för hon är den bästa.


16. Berätta något om dej själv som folk inte känner till.


Hmm, finns det något som dem inte vet?


17. Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?


Inte vet jag, det är mkt man skulle kunna förändra.


18. Tycker du om att dansa?


Njea det överlåter jag till min vän Kicki, hon gillar det.


19. Georg Bush?


Vad är det med honom ?


20-21 Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?


Beror på vad dem ser ut som när de kommer ut..


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?


Ja varför inte, sålänge jag trivs så är jag nöjd.


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?


Äntligen !


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna.


Alla som är in och läser men inte vågar stå för det. Självklart resten också, så har ni något att göra=)


 
 
Myrr

Myrr

23 maj 2007 20:48

Hur får man det där testet? :) ser skoj ut.. har du ont i handleden än efter slaget mot min arm ;)
För all denna bär hjälp vad får man som plåster på såren? Du nämnde någe om att du hade Bastu och middag slänger du med en match i kubb så bär jag själv ut sängen din nästa gång. kramar

http://myrr.webblogg.se

 
Ingen bild

Ägar´n

24 maj 2007 10:27

Haha, ja lite öm är jag nog, men du känner fortfarande inget?
Tänkte styra upp en middag framöver som tackförattnibarminasaker.. måste kolla så att alla kan och sådär..=)
Ön på lördag?

 
Ingen bild

Josse

25 maj 2007 08:51

Oj! De har hänt mycket här på en vecka eller två tror jag. Måste nog ta en fika nån dag. Jag vill höra allt:) Kram

 
Ingen bild

Myrr

26 maj 2007 00:31

jag är lätt på ön :) ses där sen midddagen ser jag fram emot :) må ju äta. nu sitter jag och drickwer lite :)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards