Alla inlägg under januari 2008

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2008 08:07

Det finns nog inge bättre ställe på jorden ändå..Det känns som om jag stannar här.


Uppdatering om helgen kommer senare.


Nu ska jag luta mig tillbaka i stolen, låtsas ta en snus och smutta på kaffet.


// J.

Av Jennie Jönsson - 11 januari 2008 08:01

Tack för sällskapet inatt min vän. Du är underbar. Du gör min dag.


/J.

Av Jennie Jönsson - 10 januari 2008 20:17

Ytterligare en torsdag, imorgon är det fredag igen. Ledig i dagarna två efter det. Ska verkligen bli toppenskönt..får se vad som händer. Nyktert iaf. Förhoppningsvis blir det finväder så man kan vara ute lite, men vi vet väl vilken tur med vädret jag brukar ha..ingen tur alls kallas den. Se till att dansa soldansen tills på lördag med andra ord, söndagen kan det gärna vara sämre väder för den dagen tänkte jag spendera inne i soffan kanske..


Annars så har jag tvingat mig igenom denna dag, inte ens vibbarna på jobbet kunde få mig på bra humör idag. Ingen toppendag om man säger så, för mkt i skallen. Ont i axeln som jag måste ha sovit på inatt. Argt folk och jag har kände mig som en groda utan ben, hopplös. Kan det bero på snusen? Att den inte längre finns under min läpp? Det måste vara så..


Appropå bäbisen. Var till stjärt igår och dem hade ju en kisse kvar av 3 små underbara tussar.. så ja, jag tackade ja till att ta hand om henne. Så om 2 veckor flyttar hon hem till mig. Ljuvliga lilla varelse. Kom och klös;)


Sitter hemma hos familjen nu, middag här idag med faster + man.. kul att se dem lite emellanåt också. Tydligen skall dem ta med sig min mor och far neröver i helgen, närmare bestämt ner till huvudstaden våran. Tänk om dem erbjöd sig att shoppa lite åt mig, va glad jag skulle bli. Nya skor?


Måste göra något, måste röra på mig. Måste hemöver tror jag, Saknar herrn, du fattas mig. Kom och var nära mig. Kom och mys. Kom hit. Behöver..


// J.




Av Jennie Jönsson - 10 januari 2008 09:05

Är hon inte ljuvlig så säg ?


Min egna lilla bäbis...som inte kommer heta Maria bara för att ngn ska kunna pilla på henne..Maria alltså.


// J.

Av Jennie Jönsson - 9 januari 2008 13:32

Det är helt galet..

Av Jennie Jönsson - 9 januari 2008 09:16

Skicka rätt när man kan skicka fel ?  Vi gjorde ju iaf en massa pannveck under detta tak. Sen att det var tisdagmorgon i Jossans värld gör saken bara bättre. Skapligt att se hennes min när vi sa att det var onsdag..


"Vad är en bruten nagel mot en kantstött fälg?"

// J.

Men

Av Jennie Jönsson - 8 januari 2008 15:11

Hur vore det om allt fungerade då? Det hoppar igång en sväng och sedan är det kört igen. Sen tjattras det en hel del och jag hör inte vad jag tänker. Snacka om att det är strul just nu..


// Jemps

Ovido - Quiz & Flashcards